Hearthstone: Heroes of Warcraft - Tania talia maga dla początkującego

Postanowiłem dziś podzielić się z Wami moją talią maga złożoną z łatwo i szybko dostępnych kart. Składa się ona przede wszystkim z kart podstawowych i zwykłych, ich uzupełnieniem są na dziś jedynie trzy karty rzadkie (to te z niebieskim kryształem).

Talią tą udało mi się ostatnio wbić i utrzymać 9 rangę, oczywiście walczę dalej i liczę na więcej :) Zważywszy na fakt, że jestem początkującym graczem Hearthstone myślę, że to całkiem przyzwoity wynik. Zapraszam do prezentacji decku.

Talia nastawiona jest na grę kontrolną, do jej podstawowych założeń należy jak najszybsze zdobycie inicjatywy, czyszczenie stołu z kreatur oponenta i systematyczne kąsanie jego bohatera. Nie jest to talia szybka, wiele gier kończy się dopiero po 10 turze, a czasami toczy niemal do ostatniej karty. Mnie to jak najbardziej odpowiada bo lubię sobie pokombinować :) 


Rzadkiego Lazurowego Smokowca zastąpić można Ogrzym Magiem, który posiada takie same statystyki i umiejętność, kosztuje jeden kryształ many mniej ale niestety nie dobiera karty. Obrońca Argusa wskoczył na miejsce Tarczowego z Sen'jinu i tym drugim można go oczywiście zastąpić. O ile ze swoim okrzykiem bojowym "Daj sąsiednim stronnikom +1 / +1 oraz Prowokację" jest to karta bardzo użyteczna, to jest przy tym o wiele bardziej sytuacyjna od tzw. "Taz'dingo". Póki co jest w mojej talii na próbę, nie robię drugiego, choć mam odpowiednią ilość pyłu. Może zostawię obu po jednej sztuce, może wykombinuję jakiś całkiem inny zestawik. 

Wszystkie pozostałe karty zdobyć można bardzo szybko awansując postać oraz poprzez pakiety kart (zamiast ich kupowania za złoto polecam rozgrywki na Arenie). Brakujące kreatury, w razie takiej konieczności, można sobie stworzyć w trybie rzemiosła. Nie są to karty drogie, także po rozegraniu kilku Aren czy odczarowaniu jakiś niepotrzebnych kart, pyłu nie powinno nikomu zabraknąć. 


Na koniec i na wszelki wypadek dodam jeszcze, że w takie postaci jak Akolita Bólu, Berserker z Amani i Szalejący Worgen sami możemy strzelić mocą specjalną Jainy i tym samym aktywować ich zdolności.

Talia doczeka się zapewne kolejnych wersji, także jeśli chcesz być na bieżąco zapraszam do subskrypcji mojego kanału YouTube oraz śledzenia tej playlisty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz