Hearthstone: One Night in Karazhan / Pewnej Nocy w Karazhanie - Gieroteka

II Producent: Blizzard Entertainment II Wydawca: Blizzard Entertainment II Data premiery: 12 sierpnia 2016 roku II Spolszczenie: pełna lokalizacja II Gatunek: CCG / karcianka II Silnik: Unity II Graj za darmo!

Pewnej Nocy w Karazhanie tj. czwarta przygoda w Hearthstone, tym razem w klimacie imprezy disco zorganizowanej przez czarodzieja Medivha w tytułowym Karazhanie. Połączenie magii z alkoholem zwiastuje szaloną zabawę! ;) 

Aby rozpocząć przygodę trzeba najpierw odblokować wszystkich dziewięciu bohaterów, prolog jest darmowy, a następne 4 lokacje należy wykupić za złoto z gry lub prawdziwe pieniądze. Skrzydła wieży pełne są trudnych bossów, nieoczekiwanych zwrotów akcji oraz radosnej rozwałki. Nagrodą za pokonanie kolejnych przeciwników są oczywiście karty, których jest 45 sztuk. Spośród nich wybrałem moim zdaniem 10 najlepszych / najciekawszych i zaprezentowałem je na filmie:


Kiedy więc będziesz wyginać śmiało ciało wśród wirujących świateł, pamiętaj: jedna noc w Karazhanie może pokonać nawet najtwardszego zawodnika. Pilnuj talii, pokaż swoje najlepsze ruchy, ale przede wszystkim nie daj się zabić!

Prolog: Karazhan, z dawien dawna potężne centrum tajemnych mocy. Medivh wykorzystał całą swą magię, aby zorganizować najbardziej wystawne i ekstrawaganckie przyjęcie wszech czasów... Światła świecą jasno, parkiet czeka, a potrawy wyglądają zaprawdę magicznie. Największa impreza jaką widziało Azeroth rozpocznie się od mocnego uderzenia!

Gotowa ale wyjątkowa talia na heroicznego bossa z prologu do przygody: szalony mag na zaklęciach przygotowany przez twórców do walki z równie pomerdaną talią Malkezara (1).

Salon: zaklęcia ożywiające rzucone przez Medivha powodują chaos w Salonie! Nawet figury szachowe ożyły i grożą teraz gościom. Wygląda na to, że Karazhan zaraz stanie się miejscem starcia umysłów na najwyższym poziomie.

Moje gry i specjalne talie na heroicznych bossów tej części przygody: szalona zastawa stołowa w starciu z ponurymi klientami wojownika (1), przewijarka druida przygotowana do zabawy z magicznym lustereczkiem (2) i całkiem nowy typ gry w karty pod postacią... szachów (3).

Opera: drobna przeszkoda, jak chociażby zniknięcie gospodarza wieczoru, nie przeszkodzi artystom operowym. Przedstawienie musi trwać! Dobrze, że jesteś na miejscu i pomożesz inspicjentowi Barnesowi w pilnowaniu, by jego produkcja trzymała się ustalonego scenariusza.

Moje gry i specjalne talie na heroicznych bossów tej części przygody: ekipa zakochanej pary Romea i Julii kontra kultyści C'Thuna (1), nieumarlaki paladyna wytrenowani do eksterminacji watahy Wielkiego Złego Wilka (2) oraz combo pal na dopalaczach przygotowany do błyskawicznej eliminacji Jędzy (3).

Menażeria: nic nie robi większego wrażenia na gościach niż kolekcja rzadkich (i niezwykle morderczych) stworzeń. Zwykle tego zgromadzenia kłów, szponów i wielkich paszczęk pilnuje wierny Kustosz Medivha, ale wygląda na to, że tej nocy ma wolne. Wkrocz do akcji i ujarzmij bestie, zanim zeżrą któregoś z gości! 

Moje gry i specjalne talie na heroicznych bossów tej części przygody: Królowa Lodu vs giganci z menażerii (1), legendy HSa zjednoczone przeciw Pożeraczowi Nocy (2) i pogromcy demonów Terestiana pod dowództwem bezwzględnego hordziaka Garosza (3).

Iglica: czas zakończyć wygłupy i uratować przyjęcie! Gdyby tylko ktoś posiadał instrukcję do maszyny z portalami... A w sumie, przecież to nie może być takie trudne, prawda? 

Moje gry i specjalne talie na heroicznych bossów tej części przygody: druid uzbrojony w potężne zaklęcia w sam raz na szalone Widmo Arana (1), pochłaniacze laserów paladyna niedający rozwinąć skrzydeł smokowi Otchłarionowi (2) i kapłan z zakonu OTK C'Thun igrający z Nazrą i demolujący demona Malkezara (3).


Wymagania sprzętowe:
Procesor o wydajności Core 2 Duo 2.2 GHz, 4 GB pamięci RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce 8800 GT lub lepsza), 3 GB HDD, Windows XP(SP2)/Vista/7/8, łącze internetowe.

Przygoda pod względem oprawy graficznej nie wyróżnia się niczym nowym ale jest tak samo dobra jak poprzednie i cały Hearthstone w ogóle. Główny motyw muzyczny tym razem nie porywa ale też nie przeszkadza w grze. Ścieżka dźwiękowa jest przyjemna, a głosy postaci, stronników i efekty jak zwykle wykonane są na wysokim poziomie.

Hearthstone ONK
ZALETY
+ darmowy i bardzo fajny prolog
+ tradycyjnie oprawa audiowizualna
+ humor i kreacja postaci
+ ciekawa mechanika niektórych pojedynków
+ 45 nowych kart
WADY
- wygórowana cena *jak zawsze
- momentami wyjątkowo durna SI *tradycyjnie  
- po raz czwarty ten sam schemat
- najłatwiejsza ze wszystkich
Ocena dodatku (PC): 6.5 / 10

Źródło: http://eu.battle.net/hearthstone/pl/expansions-adventures/one-night-in-karazhan/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz