Minecraft - Gieroteka

II Producent: Mojang AB / 4J Studios II Wydawca: Mojang AB / Microsoft II Data premiery: 18 listopada 2011 roku II Spolszczenie: lokalizacja kinowa II Gatunek: sandbox / survival II Silnik: Java* II Kup Grę! 

Minecraft to giera, w której spędzam sporo wolnego czasu i to już od dosyć dawna. Swoją przygodę zaczynałem bowiem jeszcze w wersji Beta 1.6. Z dłuższymi bądź krótszymi przerwami pogrywam sobie do dzisiaj, eksploruję świat, zbieram surowce i oczywiście buduję.

Plany mam ambitne, jednak na wszystko, co chciałbym zrobić w tej grze potrzeba czasu, dużo czasu. Od samego początku moim zamiarem jest stworzenie średniowieczno-fantastycznego kompleksu, którego głównym elementem oraz centrum świata będzie potężna twierdza - Warownia Starego Morza. Poza nią na mapie planuję zbudować Podgrodzie złożone z domów wszelkiej maści rzemieślników i budynków użytkowych, fortyfikacje obronne, port morski wraz ze statkami i okrętami oraz wszystko inne, na co starczy mi sił i wyobraźni. W każdym razie pomysłów na budowle mi nie brakuje, mam je nawet zapisane w notesie, gdyby pamięć okazała się zawodna.

W miarę skromnych umiejętności staram się różnicować bryły i wygląd poszczególnych budynków. Ważne jest dla mnie by każda budowla pasowała do swojego właściciela oraz pełnionej funkcji. Stawiam przede wszystkim na klimat i jako taką spójność całego kompleksu. Budowle mają wykończone wnętrza, niektóre domki posiadają dodatkowo jakiś magazyn czy prosty mob-grinder w podziemiach (np. pająków u Wiedźmina, zombiaków u Łowczego). Na tym świecie gram normalny survival także jest tu wszystko, co do grania jest mi potrzebne. Zapraszam więc do mojego minecraftowego świata - Królestwa Huzarival! :)

Minecraft Huzarival

Powyżej widzicie galerię fotek przedstawiającą aktualny postęp prac. Cały album na bieżąco aktualizuję dorzucając kolejne zrzuty ekranu. Z biegiem czasu galeria ta stanie się swoistym archiwum dokumentującym proces powstawania, rozbudowy i przeobrażeń całego kompleksu.

Download Area to centrum pobierania udostępnianych przeze mnie plików, poniżej więc znajdziecie linki do wszystkiego, co wrzuciłem do sieci w ramach mojej zabawy z Minecraftem. Na hosting plików wybrałem serwis MediaFire. Jeśli natraficie na jakiś niedziałający link, proszę dajcie mi znać w komentarzach.

Zanim wybuduję cały kompleks oraz udostępnię save oryginalnego świata, publikuję najpierw jego części składowe.

W każdej paczce znajdziecie więc zapis świata gry z przeniesionym fragmentem mapy ze wszystkimi budowlami przedstawionymi oraz opisanymi w prezentacji.

     - MC 1.6.2 Medieval Fantasy Building Pack 1: Planet Minecraft I YouTube I Wpis na Blogu I Save   
     - MC 1.6.4 Medieval Fantasy Building Pack 2: Planet Minecraft I YouTube I Wpis na Blogu I Save             

MFTM to tekstury, których używam i pod które buduję. Jest to zmiksowana i zmodyfikowana przeze mnie paczka zasobów, bazująca głównie na teksturach John Smith, niestety nieaktualizowanych już przez autora. Pasuje przede wszystkim do światów oraz budowli utrzymanych w stylu średniowiecznym i fantasy.

     - MC 1.6.2 Medieval Fantasy Textures Mix: Pobierz 
     - MC 1.6.4 Medieval Fantasy Textures Mix: Pobierz 
     - MC 1.7.4 Medieval Fantasy Textures Mix: Pobierz 

ZALETY
+ największa i najlepsza piaskownica w historii gier
+ niezliczone możliwości prowadzenia rozgrywki
+ unikalny, przeogromny, generowany losowo świat 
+ eksploracja i zbieractwo  
+ crafting czyli system tworzenia przedmiotów
+ kreatywna społeczność moderska
+ ciągły rozwój gry
WADY
- szeroko rozumiana strona techniczna  
- silnik i optymalizacja
- klient gry
Ocena gry (PC): 9 / 10

Źródła: http://minecraft-pl.gamepedia.com/ I https://minecraft.net/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz