Hearthstone: Heroes of Warcraft - Talia czarnoksiężnika na mechach

MechoZoo to odmiana słynnej już agresywnej talii czarnoksiężnika stanowiąca powrót do korzeni Zoo - agresja w czystej postaci - nawałnica małych i tanich kreatur wyróżniających się łączącą ich synergią, nie tylko w gronie samych mechów, a w całym swoim zestawieniu.

Mnogość efektownych zagrań może niejednokrotnie wywołać uśmiech na twarzy. Nie jest tak prosta w prowadzeniu jak klasyczne Zoo, jednak po nabyciu odpowiedniej praktyki, może być równie skuteczna.

Jak w wypadku większości talii agresywnych kluczem do sukcesu jest odpowiedni podział sił i środków na łupanie wrogiego bohatera oraz eliminację wystawianych przez niego kreatur. Innymi słowy, staramy się czyścić stół przeciwnika ale wymieniać się stronnikami tylko w sytuacji gdy nam się to opłaca albo musimy zabić coś naprawdę groźnego w kontekście całego pojedynku. Wiele zależy tutaj od klasy przeciw której gramy i aktualnej "mety" - takiej wiedzy nie da się przekazać w kilku zdaniach, trzeba zdobyć ją samemu po prostu grając. Inna sprawa, znacznie bardziej uniwersalna, to odpowiednie ustawianie stronników na stole - mając w składzie Wilkora Alfa, Obrońcę Argusa czy Mechano Wzmacniano, kluczowe jest by pozostałych naszych stronników tak ustawiać, by w pełni wykorzystać wzmacniające właściwości wymienionych kart. No i wyczuć moment ich optymalnego posłania do boju, na pewno na koniec tury żadnej z tych kart rzucać nie powinniśmy tylko dlatego, że akurat została nam wystarczająca ilość many :)


Czym zacząć partyjkę? Na pewno nie chcemy mieć na ręce startowej nic droższego niż za 3 punkty many, niemniej posiadanie dwóch Golemów i Nożownika to też nie jest dobre otwarcie. Za to Naganiacz Mechów, Wichajmistrz, Upiorny Pajęczak i Golem już jak najbardziej tak. Czasami też lepiej się wstrzymać i nie wystawiać jakiejś kreatury, niż rzucić ją tylko dlatego by mieć coś na stole (i zmarnować przy tym potencjał danej karty). Tylko wykorzystując synergię pomiędzy kreaturami występującymi w tej talii jesteśmy w stanie podjąć walkę z każdym bohaterem.


Co można wymienić? Z pewnością najbardziej zależną od "mety" kartą jest Cienisty Płomień. Gramy go w sytuacji gdy natrafiamy na dużo agresywnych decków, w innym wypadku warto go wymienić na Nadmiar Mocy lub drugiego Morskiego Olbrzyma. Jeśli ktoś nie posiada Mechano Wzmacniano w jego miejsce polecam kolejnego Załogowego Szatkownika lub Obrońcę Argusa.

Więcej o kartach opowiadam w filmie powyżej, natomiast cała talia doczeka się zapewne kolejnych wersji, także jeśli chcecie być na bieżąco zapraszam do subskrypcji mojego kanału oraz śledzenia tej playlisty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz